Известие

Collapse
No announcement yet.

Счупена кутия филтър => филтър конус

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Счупена кутия филтър => филтър конус

    Колеги вероятно почти всички са имали ядове в 3-те болта на капака на филтърната кутия. При мен двата са извън строя от доста време. Кърпех, струвах, писна ми... Мисля да взема направо един конус и да го забия там. Ако може и същите тръби да използвам ще е чудно.
    Ако може да ме посъветвате за конкретни модели които са паснали на Вас.
    Ще ми се да е на K&N ама тея наще друсат двойно от цените в ebay и ще ме е яд да ги дам. От Ebay пък shipping-a излиза солен. За нещо по близко от USA, ако има читаво, ще съм благодарен да узная.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  • #2
    Поради същата причина, преди време сложих спортен филтър (евтин-около 50лв), но след като ми наду главата, си купих кутия за филтъра 2 ръка и сложих стоков.
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

    Comment


    • #3
      Е за това искам да го набия в оригиналната кутия. Няма ли да абсорбира детонациите.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
      Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
        Поради същата причина, преди време сложих спортен филтър (евтин-около 50лв), но след като ми наду главата, си купих кутия за филтъра 2 ръка и сложих стоков.
        В какъв смисъл, шумно ли е?Щото и моята кутия е счупена и лепена със силикон и пак чупена и сега едва се държи, и аз мисля да слпжа спортен, но дали долу където е кутията или горе преди дебитомера?
        Alfa 156
        ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
        sigpic

        Comment


        • #5
          Сложи го в кутията. Най-малко прахоляк влиза там както и най-хладен въздух.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
            В какъв смисъл, шумно ли е?Щото и моята кутия е счупена и лепена със силикон и пак чупена и сега едва се държи, и аз мисля да слпжа спортен, но дали долу където е кутията или горе преди дебитомера?
            Еми знаеш, че спортния филтър променя звука към по шумно, над 100км/ч главата ми бумтеше, не се трае, иначе по добре е долу в кутията, а и е по хладно там. Това си беше при мен, не налагам мнение и не знам дали с филтър от 200лв. няма да е по добре с шума в купето. Но определено ми стана по добре като си сложих стоковия, мърка като коте.

            п.п виж 21-ви пост на тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54747&page=2
            Last edited by danniel; d.m.y г., 11:16.
            156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

            Comment


            • #7
              Да, и мен ме притеснява топлия въздух отгоре...явно пак ше се лепи кутията и ше карам със стоковия.
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #8
                Става въпрос за счупени болтове на капака на кутията, откъдето не уплътнява добре. Търся такъв екземпляр с размери на капака на кутията, който ще уплътни отвора и ще смуче само от въздуховода въздух, който не е притоплен от двигател, радиатор..., ще е по влаго, прахо и шумо защитено, но по-малко шукаритетно като отвориш капака . Не ща тунинг, а ремонт.

                Може jr, склонен съм дори не марка YED, само да е достатъчно голям и да пасне на отвора. Та ако знаете подходящи модели?
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                Comment


                • #9
                  Ами един хубав филтър струва повече (или в най-добрия случай толкова) от една кутия втора употреба... Не е ли това по-добрия вариант..?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Ами един хубав филтър струва повече (или в най-добрия случай толкова) от една кутия втора употреба... Не е ли това по-добрия вариант..?
                    Не мисля че и кутия на старо е добро решение, защото болтовете на капака са слабо място, раждавейка и колегите от бокса на шумахер(сменят филтър за секунди) им съкращават живота допълнително(моя случай).
                    Мисля че мога да свана капака с два колана през цялата кутия.
                    Не исках да я побългарявам ама...
                    Щото трябва да нося в багажника резервна тел, сезал, канап .
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                    Comment


                    • #11
                      Аз преди 3 години бях пред същата дилема и тогава взех JR конус филтър за около 100 лв. Махнах капака на оригиналния и го сложих в кутията на стария и така вече 70 000 км без никакви проблеми а съм и с ГИ. На празен ход и на ниски обороти въобще не е шумен, но на високи е страхотен звук без да дразни.
                      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                        Аз преди 3 години бях пред същата дилема и тогава взех JR конус филтър за около 100 лв. Махнах капака на оригиналния и го сложих в кутията на стария и така вече 70 000 км без никакви проблеми а съм и с ГИ. На празен ход и на ниски обороти въобще не е шумен, но на високи е страхотен звук без да дразни.
                        Знаеш ли му номера?
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                        Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                          Знаеш ли му номера?
                          Нямам представа колега, изхвърлил съм кутията.
                          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                          Comment


                          • #14
                            Нещо такова ли е?
                            Click image for larger version

Name:	FR-08502 (1).jpg
Views:	1
Size:	47.9 Килобайта
ID:	2302582

                            Мисля да поръчам този от хеед 91 -> ТУК. Изкат му 87.84 лв.

                            Вътрешния му отвор пасва на външния на капака на филтърната кутия. Май размерите са достатъчни.

                            "
                            Part Number
                            FR-08502
                            Inside diameter mm 85
                            Outside diameter B mm 140
                            Outside diameter A mm 100
                            length mm 152
                            CH 231
                            "
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                            Comment


                            • #15
                              Точно този е кофти. Фланеца му е гумен и се къса мн. лесно с времето ако не е хванат филтъра здраво и за предната му част. Фланеца е от мека гума и се мандахерца по дупките много. Трябва да бъде захванат здраво за нещо друго.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X